Kasza gryczana z pieczarkami

 

Taka kasza jest nie tylko smaczna, ale też zdrowa i lekka dla żołądka. To doskonałe samodzielne danie oraz dodatek do mięs i surówek😉 Proste, sycące, niedrogie i bezpieczne dla glutenowych alergików.

 

Do kaszy polecam…

** Schab w sosie własnym

** Gulasz wieprzowy

** Buraczki zasmażane

** Pomidory w śmietanie

 

 

Składniki na 2 porcje:

  • 100 g kaszy gryczanej (używałam 1 torebki)
  • ok. 250 g pieczarek,
  • 1 większa cebula
  • natka pietruszki
  • 2 łyżki masła lub oleju
  • przyprawy: sól, pieprz, pieprz ziołowy

 

Kaszę ugotuj według instrukcji na opakowaniu. W czasie gotowania napuchnie (zwiększy swoją objętość). W rondlu lub na dużej patelni rozgrzej tłuszcz, wrzuć cebulę pokrojoną w piórka i pieczarki pokrojone w plasterki. Smaż na niedużym ogniu, aż do miękkości (około 10 minut). Dodaj ugotowaną i odsączoną kaszę. Smaż przez chwilę. Na koniec dopraw do smaku przyprawami i wsyp posiekaną natkę pietruszki.

 

 

😃😃😃

 

 

 

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *